掃呢頁CODE去手機

2018年5月7日 星期一

【閂水喉】向太自爆被逼以「強姦式」捐錢同借錢逾千萬:不再心軟了 __,向太,陳嵐,

中國星老闆向華強老婆陳嵐(向太)四年前喺微博炮轟周星馳,同星爺fans開火,之後又試過怒轟張栢芝失場影響電影《3D封神榜》拍攝進度,不平則鳴,盡顯霸氣 ...


中國星老闆向華強老婆陳嵐(向太)四年前喺微博炮轟周星馳,同星爺fans開火,之後又試過怒轟張栢芝失場影響電影《3D封神榜》拍攝進度,不平則鳴,盡顯霸氣一面,原來向太都係口硬心軟。

今日凌晨,向太喺微博話四年嚟捐同借出夾埋過千萬元:「有些捐及借的都很開心,有些是被逼、強姦式的借與捐」,所以決定以後唔再心軟。

向太又感慨話四年前開咗微博帳戶之後,經歷被水軍、黑粉嘅粗言穢語攻擊,但都得到唔少鐵粉嘅支持,但因為捐錢、派利是、推廣微博、借助有急需用錢嘅真粉,總數加埋過千萬,因此向太公告要閂水喉。

原來係向太聽到好多大師嘅告誡,話如果喺唔開心、唔情願嘅情況之下捐錢係造孽!向太又話:「我心存善良善念不做壞事,更不會傷天害理的就可以了。因為即使我是馬雲、李嘉誠、馬化騰,我也幫不上全世界需要幫助的人,我心就坦然了!不再糾結、不再心軟、也視而不見了……原諒我吧!」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent





向太喺微博留言話唔再心軟。(微博截圖)

原來向太都係口硬心軟嘅人。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!