掃呢頁CODE去手機

2018年5月15日 星期二

【袁偉豪張寶兒拍拖一年】舊愛岑杏賢冇着落 睇指紋問前程 __,袁偉豪,張寶兒,岑杏賢,

前度袁偉豪因拍旅遊特輯,撻着細佢一大截嘅張寶兒,兩個人拍拖接近一年,舊愛岑杏贀則一直未有着落,單身差不多兩年,岑杏兒講明就算拍拖都唔會同前交代。凡事向 ...




前度袁偉豪因拍旅遊特輯,撻着細佢一大截嘅張寶兒,兩個人拍拖接近一年,舊愛岑杏贀則一直未有着落,單身差不多兩年,岑杏兒講明就算拍拖都唔會同前交代。

凡事向前看,不過對於自己嘅前途,岑杏賢當然會關心啦。

早兩日,壹仔就拍到佢同兩位朋友一齊喺中環食飯,當中一位原來識睇指紋,席間仲贈咗岑杏賢幾句,邊聽邊點頭,岑杏賢仲不時露出笑容,睇嚟聽到嘅都係好消息。

岑杏賢一直強調凡事要向前看,不過既然有咁好嘅預測,愈聽愈開心嘅佢,最後仲搶住埋單,不過佢又靚又SWEET,要搵男朋友,一啲都唔擔心啦。

立即按此連結Download:http://bit.ly/next28app

攝錄:陳亦龍



鍾意就快D Share啦!