網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月14日 星期一

【基仔個唱】新五虎台上互窒 現場播《今期流行》古仔:係咪玩嘢 __,基仔,古天樂,古仔,古巨基,

之前古天樂、古巨基、吳家樂、劉愷威喺網上晒「新五虎」合照,點知四缺一,喺網上「集氣」calling何遠恒,噚晚一齊現身古巨基紅館個唱,「TVB新五虎」 ...


之前古天樂、古巨基、吳家樂、劉愷威喺網上晒「新五虎」合照,點知四缺一,喺網上「集氣」calling何遠恒,噚晚一齊現身古巨基紅館個唱,「TVB新五虎」古天樂、吳家樂、劉愷威及何遠恒做嘉賓,與基仔合唱《當年情》,拎番一張舊相,扮番以前個pose嚟影相。

基仔喺介紹嘉賓時就話:「今日好難得,上次約得四個差一個,今日幾經辛苦搵齊五個。」然後「四虎」升上台,基仔日前唔小心跌落台,噚晚古仔上台細心叫三位兄弟企前少少,古仔解釋:「呢個係案發現場位,大家係咪企前少少安全啲。」點知基仔笑笑口講:「案發現場就係企前呢個位啦,反而係企番後少少安全。」古仔望一望基仔就話:「哈!你都好嘢,咁都冇事,堅挺即係堅挺。」基仔笑言「我巨肌嚟!」古仔笑基仔落台個吓靠條巨肌撐一撐,基仔搞鬼講:「我動L咁彈番轉頭,哈哈哈……」吳家樂就意有所指:「唔怪得Lorraine(古太)跟你咁多年」

到何遠恆講基仔係一個好男人,古仔笑笑口窒何遠恆:「我最近睇新聞,你同個咩彩華散咗,係咪嗰晚我哋約食飯,你冇出現,去咗滾,所以散呀?」何遠恆即耍手擰頭:「唔好講呢啲啦。」

到劉凱威講基仔,佢就話:「基仔成日好濕,總之好濕啦。」觀眾狂笑,因為fans都知基仔一向大汗,四虎問觀眾想聽咩歌,觀眾大叫古仔嗰兩首歌《男朋友》或《今期流行》,現場響起《今期流行》音樂,古仔聽到之後,即指住控制台監制錢國偉,古仔話:「肥仔,你唔係真係玩嘢呀?」何遠恆同吳家樂就隨住音樂大跳古仔當年「拜神舞」,古仔求大家放佢一馬:「唱歌可以唱,但舞就唔好迫我跳我拜神拜左咁多年,唔好搞我啦!」之後基仔出嚟,與四虎一齊唱住《我愛毛查查》兼同觀眾握手。

1995年無綫以「新五虎」之名,力捧古天樂、古巨基、吳家樂、劉愷威及何遠恒。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent





左起何遠恒、劉愷威、古巨基、古天樂、吳家樂

拎番一張舊相,扮番以前個pose嚟影相

新五虎

現場響起《今期流行》音樂。

古仔求大家放佢一馬。

唱《我愛毛查查》 ,擺「無人可駕駛」招牌pose…



古仔經典「拜神舞」




鍾意就快D Share啦!