掃呢頁CODE去手機

2018年5月3日 星期四

湯怡:密冚喜事!湯怡怕「小器」唔敢同人講 __,湯怡,

原來係講緊做女主角!藝人湯怡接受電台訪問,正忙於為新片宣傳,戲中她演繹學生時代,而近日湯怡亦把小時候的一張學生相放上網分享。然而湯怡表示讀書時代有做模 ...


原來係講緊做女主角!


藝人湯怡接受電台訪問,正忙於為新片宣傳,戲中她演繹學生時代,而近日湯怡亦把小時候的一張學生相放上網分享。然而湯怡表示讀書時代有做模特兒,之後參加了無綫的《美女廚房》中的少女廚神比賽而入行,她謂:「當時畢業就入娛樂圈,所以係零工作經驗。」

問到可有放棄升學機會而後悔?湯怡坦言沒有後悔,但入行多年來都曾有無數次想放棄及灰心的諗頭閃過:「試過半年冇收入,冇工開。(屋企有冇畀壓力妳?)都有畀㗎,阿媽都有話過我,我惟有喊住講,我都唔想,但呢行係好講際遇。」雖然當時沒工作,但因為都有儲起積蓄,所以都能照給家用。然而近年湯怡在電影上都有不少發揮機會,新片更當上女主角,提到當初知任女主角心情是否很興奮?湯怡表示:「聽到係好Surprise,真係未到最後一刻自己都唔敢信,亦唔敢同人講,怕講出嚟就『小器』,而真係落實咗係好開心嘅,亦非常大壓力,但都覺得今次自己戲入面嘅表現係收貨嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!