掃呢頁CODE去手機

2018年5月7日 星期一

張致恒:千里尋親!張致恒上荷蘭電視台搵外婆 __,張致恒,

小時候嘅Steven大家認唔認得出?影帝黃秋生上年就透過社交網尋親,用咗成年時間,終於畀佢與兩位同父異母的哥哥重逢!估唔到類似嘅情況都喺藝人張致恒(S ...


小時候嘅Steven大家認唔認得出?


影帝黃秋生上年就透過社交網尋親,用咗成年時間,終於畀佢與兩位同父異母的哥哥重逢!估唔到類似嘅情況都喺藝人張致恒(Steven)身上發生過,佢仲因為咁細細個就上過荷蘭嘅電視台添!

Steven喺社交網甫咗條片,留言話20幾年前佢外婆上咗一個叫「夢想成真」嘅電視節目,當時外婆話好耐冇見過阿女同啲孫,電視台方面就請Steven成家去荷蘭畀個驚喜外婆:「喺二十幾年前(唔記得咗年份),我第一次上電視台,係荷蘭嘅電視台,當時我荷蘭嘅Oma(外婆)佢參加咗一個電視節目,個名叫做夢想成真,當時抽中咗佢而佢嘅夢想就係佢好耐冇見過我阿媽即係佢個女,好想見吓佢,所以電視台就請咗我哋成家返荷蘭畀一個驚喜佢,估都估唔到呢條片竟然搵得番。」

睇番條片,Steven與媽咪及家姐張詠恩同細佬齊齊於節目尾段現身,同外婆嚟個深情擁抱,現場觀眾拍晒手掌,場面非常感人。Steven成程都好精靈,對住鏡頭都冇怯場表現得好自然,一睇就知係天生食娛樂圈呢行飯,見到外婆除咗摸佢住個頭同塊面之外,仲捉實Steven隻手仔,睇嚟外婆都應該好錫Steven。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!