網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月14日 星期一

【醜出康城】「露點大媽」被揭不請自來 品牌否認曾發邀請函 __,康城,

日前自稱為中國模特兒嘅「露點大媽」趙欣,因於首映紅地氈上著露點裝而引起公眾嘩然,康城方面更即刻落禁令禁止人於場合露點。最近,呢位趙欣再被揭發原來係不請 ...


日前自稱為中國模特兒嘅「露點大媽」趙欣,因於首映紅地氈上著露點裝而引起公眾嘩然,康城方面更即刻落禁令禁止人於場合露點。最近,呢位趙欣再被揭發原來係不請自來!事緣佢於本月5號首於微博上載圖片,指自己收到品牌邀請函,仲有相有名,又多謝品牌總裁Laurent Boillot嘅邀請。

點知到今日,品牌官方微博就於此文中留言話無請過佢:「此條博文涉及到我方品牌的信息為虛假不實內容,對我司品牌口碑造成負面影響,其中涉及公司高層的錯誤引用也造成了粉絲誤導。請以盡快刪除此微博!希望您予以配合。」令露點大媽又再次出醜。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

「露點大媽」被揭原來係不請自來。

佢於本月5號首於微博上載圖片,指自己收到品牌邀請函。

點知到今日,品牌官方微博就於此文中留言話無請過佢。

鍾意就快D Share啦!