網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月16日 星期三

【拍拖幾個月失寵?】廖碧兒富二代男友孖太子女舊愛睇騷 __,富二代,廖碧兒,碧兒,

【拍拖幾個月失寵?】廖碧兒富二代男友孖太子女舊愛睇騷早前三月《壹》仔斷正廖碧兒與失婚富二代盧啟賢(CalvinLo)在半島酒店撐枱腳,當日兩人拍拖相當 ...


  • 【拍拖幾個月失寵?】廖碧兒富二代男友孖太子女舊愛睇騷


  • 早前三月《壹》仔斷正廖碧兒與失婚富二代盧啟賢(Calvin Lo)在半島酒店撐枱腳,當日兩人拍拖相當甜蜜!但有指出Calvin,原來有泰籍電訊太子女友Nina,兩人相戀七年,但廖碧兒又直認跟Calvin拍咗拖幾個月,更澄清認識對方時,男朋友已經是單身,自己並沒有做第三者。

    同遊芬蘭又直認戀情,看似相當幸褔甜蜜,但日前Calvin Lo孖舊愛Nina一齊觀看Bruno mars演唱會。期間Nina更不停與Calvin,Nina又做小鳥依人,挨住Calvin態度親暱行還,體貼的Calvin否Calvin叫沒有印」不知Calvin點解畫?
    有傳兩人一同觀看Bruno mars演唱會

    今年三月壹仔發現兩人於半撐枱腳

    鍾意就快D Share啦!