掃呢頁CODE去手機

2018年5月24日 星期四

曾盡力迎合挽救感情 梁芷珊婚姻觸礁憔悴暴瘦 __,梁芷珊,

49歲嘅才女梁芷珊喺02年同商人羅傑承於情人節前夕結婚,婚後育有一女,梁芷珊更棄文從商、專心幫老公打理唱片公司同藝人管理部嘅生意,又涉足天水圍飛馬、南 ...


49歲嘅才女梁芷珊喺02年同商人羅傑承於情人節前夕結婚,婚後育有一女,梁芷珊更棄文從商、專心幫老公打理唱片公司同藝人管理部嘅生意,又涉足天水圍飛馬、南華及香港飛馬足球會,成績不俗。在外間眼中,唔少人覺得佢哋夫唱婦隨,稱得上係模範夫婦。

一個係才女,一個係生意人。女方為咗另一半,由才女變女強人,羅傑承亦為對方改變。劇情老土,但兩人卻不似童話王子公主咁樣、以後開開心心生活落去,而係離婚收場。

據周刊報道稱,兩人離婚原因,不涉第三者,主要係因為大家性格不合。羅傑承從商,工作狂一名,事事工作至上;梁芷珊較為感性,需要在工作同生活中找到平衡,但無論梁點樣做去迎合丈夫,仍然達唔到對方「要求」。

2013年,梁芷珊接受專訪時曾說:「如果兩個人冇共同話題,點樣相處得開心?」所以羅傑承無論搞足球或者養馬,梁芷珊都會努力去學,希望可以幫到手,但梁芷珊本身要應付嘅工作已經好多,包括兼顧女兒學業,致壓力極大。

喺15年開始,梁芷珊突然暴瘦同皮膚變黑,嗰陣有傳佢嘅身體出現問題,不過實情係婚姻有問題,經過多年嚟嘅挽救無效,最終離婚收場。

報道指,去年初羅傑承向梁芷珊提出離婚,之後梁芷珊亦全身而退,不再拈手羅傑承生意,消息指,梁芷珊一直努力挽救婚姻,但至去年中大宅裝修,兩人正式分開,羅傑承先搬走,之後梁芷珊亦搬往四季,不過兩人離婚一事未有張揚,故一直等到去年底,好友發現夫婦倆絕少合體現身,一問之下羅傑承才承認,離婚原因是「大家都累了!」

回復單身後嘅梁芷珊,喺朋友嘅飯局識咗Olivier,喺女兒嘅鼓勵下,梁芷珊重新投入新戀情,狀態比以前還要好。




鍾意就快D Share啦!