掃呢頁CODE去手機

2018年5月9日 星期三

撒嬌女李天縱 嫁內地離婚導演 __,李天縱,

曾經喺劇集《不懂撒嬌的女人》晒玉背同林文龍演對手戲嘅李天縱(Lean),原來唔聲唔聲同32歲內地導演唐寅上個月已經入紙喺香港排期結婚,男方就離過婚。3 ...


曾經喺劇集《不懂撒嬌的女人》晒玉背同林文龍演對手戲嘅李天縱(Lean),原來唔聲唔聲同32歲內地導演唐寅上個月已經入紙喺香港排期結婚,男方就離過婚。

31歲嘅前港姐Lena,畢業於北京電影學院表演系,2011年選港姐而入行,落選後做咗5年娛樂新聞台嘅國語主播,前年先開始拍劇。拍過《巨輪II》、《幕後玩家》、《天命》等,喺《不懂撒嬌的女人》入面,裸住背同林文龍剃胸毛一幕,令人眼前一亮,前年佢喺台慶着低胸露腰裝表演肚皮舞,引起網民熱烈討論。而就嚟出街嘅新劇《飛虎之潛行極戰》佢都有份演出。

有舞蹈底子嘅佢,早排獎勵自己同屋企人去咗越南旅行,有驕人身材嘅Lena,喺佢微博上載咗唔少噴血泳衣照,仲大擺S形騷身材,露出半邊美股添。




鍾意就快D Share啦!