網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月9日 星期三

女友陪度事業低潮 做埋財政大臣陳家樂帶余香凝見家長 儲錢結婚 __,余香凝,陳家樂,

■陳家樂爆父母大讚女友好乖好上進,兼且很旺他。讀者提供圖片【爆相爆片】人生有幾多個十年?現年31歲的陳家樂在娛樂圈捱足15年,最近憑無綫劇集《逆緣》彈 ...


【爆相爆片】人生有幾多個十年?現年31歲的陳家樂在娛樂圈捱足15年,最近憑無綫劇集《逆緣》彈起,但仍對去年發生車禍撞爆鼻骨的女友余香凝(Jennifer)不離不棄,日前更帶Jennifer見家長到酒樓開餐,家樂坦言父母對女友印象好好:「覺得佢幫到我!」

在03年參加英皇新秀歌唱比賽入行的陳家樂,曾經試過3年冇工開的黑暗日子,直至最近在無綫劇《逆緣》扮演「冷凍人」鍾定國成功入屋,終於出街有人認得他,不再只是一粒「暗星」。上位中的家樂沒有飛甩同甘共苦的女友余香凝,兩人拍拖4年大方公開戀情,日前家樂更帶女友見家長陪老人家食飯,被讀者陳小姐透過「爆相爆片」分享,甜蜜又孝順。



■余香凝着情侶波衫陪男友家人食飯,成功融入男友家。讀者提供圖片

■在娛樂圈捱了15年的陳家樂(中),最近憑劇集《逆緣》上位。劇照

■陳家樂和余香凝大方公開戀情,經常打孖出席朋友聚會。互聯網圖片

着情侶波衫

陳小姐接受電話訪問表示,當日約晚上8時許,在馬鞍山的商場酒樓見到陳家樂和父母食飯:「成枱6、7個人,除咗佢(陳家樂)同女朋友外,其他都係長者,佢幫手斟茶又夾餸,好多人搵佢哋影相,有啲女仔,連阿叔都影,佢去埋單時,被阿叔捉住影相,佢好friendly,擺低嘢同阿叔影。」相中的家樂和女友着德國國家隊情侶波衫,翻看兩人的社交網,原來這天他們貼合照放閃,留言:「睇波點可以自己睇呀?」

記者問家樂是否帶女友見家長?他在電話表示:「唔係特別見家長,因為好耐都冇同嫲嫲食飯,其實好普通一個家庭聚會。」對於被食客爭相集郵大受歡迎,捱到出頭天的家樂坦言:「有人認得我哋合照好開心。」家樂還指女友跟他的家人經常見面,父母對她的印象很好:「佢哋覺得Jennifer好乖好上進,同埋覺得佢幫到我,我冇乜自制能力,有Jennifer喺度就可以令到我成熟啲。」



■當年兩人拍港台劇《總有出頭天》一吻定情,至今依然愛得癡纏。劇照

■去年家樂駕車接女友收工發生車禍,余香凝撞裂鼻骨入院。資料圖片

冇婆媳問題

問到怎樣沒自制能力?家樂坦言:「我唔知係咪叫大使,係成日唔知使咗去邊,出糧後又買結他又買相機,因為自己有拍嘢,見到新科技就想買,咁就用多咗啲錢。佢幫我好好咁管理我成個人,我要寫報告囉,每日話畀佢知啲錢用晒去邊度,佢都知我有時要同朋友、同事食飯,但要知道我用得係啱,普通食茶餐廳2、3百蚊都夠用。」

問到幾時計劃結婚?家樂說:「睇吓儲錢儲成點先,𠵱家首期都未有,努力啦,希望盡快發展人生下一階段。」他坦言女友跟父母關係很好,笑言將來一定沒有婆媳問題。

家樂和Jennifer於4年前合作拍港台劇《總有出頭天》擦出愛火花,兩人在劇中有甜蜜錫面場面,3年前不避嫌公開戀情,當時家樂更承諾將於5年內跟女友結婚;去年家樂駕車接女友放工不慎發生車禍,令到Jennifer鼻骨爆裂,家樂聲言會一生一世照顧女友,並送上鑽石戒指作為見證。

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!