掃呢頁CODE去手機

2018年5月10日 星期四

【入了動物園一樣】廣告拍檔唔騷人 張敬軒無奈:冇晒符! __,張敬軒,

最近,張敬軒為Samsung手機GalaxyS9拍攝一系列廣告,廣告概念以動物特性聯繫手機功能,所以廣告商就搵咗龜、狗、貓、倉鼠、兔仔同軒仔一齊拍攝。 ...




最近,張敬軒為Samsung手機Galaxy S9拍攝一系列廣告,廣告概念以動物特性聯繫手機功能,所以廣告商就搵咗龜、狗、貓、倉鼠、兔仔同軒仔一齊拍攝。影帝古天樂講過:「同小朋友做戲,從來唔覺得係難,反而同動物就真係難。」今次軒仔仲要同咁多種動物拍攝,一定場面失控兼人都癲!

唔講唔知,睇畫面,大家淨係見到一隻貓一隻狗一隻龜同一隻倉鼠,其實製作公司好有準備,每款動物預備咗兩隻,邊隻狀態好就邊隻上,所以拍攝現場幾乎變咗動物園。不過有養開貓狗嘅軒仔見到咁多小動物就好開心,拍攝時小動物唔單止冇失控,反而出現「冷場」,軒仔話:「隻貓係production house養,可能佢慣咗成日都見到好多唔同嘅人,所以可以任人抱。同埋佢真係太冷靜,我嗌極佢玩佢都唔願郁,真係冇晒佢符。」

拍到「陸龜篇」時,軒仔就話拍攝前已經做晒功課,「上網search陸龜嘅特性,希望盡量唔好嚇親佢,不過去到現場我就俾佢嚇親,因為要抱上手,而且佢都幾有份量,好彩我喺屋企都有操吓手臂啫,嘻嘻。」不過佢最驚都係俾隻巨型陸龜咬到,「因為上網睇到話龜咬人係好大力同好痛。」至於多唔多用手機同小動物影相呢?軒仔話影相拍片都有,「其實而家啲電話都具備咗好多相機有嘅功能,特別拍小動物時,因為佢哋成日都會郁,所以慢鏡、夜攝功能都好緊要。」



鍾意就快D Share啦!