掃呢頁CODE去手機

2018年5月12日 星期六

古巨基:開到騷?墮窿古巨基入院:條頸梗咗 __,古巨基,

希望基仔冇事。古巨基演唱會約於11時45分完場,一眾圈中人陸續離場,約12時,在台上墮窿的基仔在後台側門離開,用調虎離山之計引開記者,他與老婆Lorr ...


希望基仔冇事。


古巨基演唱會約於11時45分完場,一眾圈中人陸續離場,約12時,在台上墮窿的基仔在後台側門離開,用調虎離山之計引開記者,他與老婆Lorraine、經理人霍汶希等坐上黑色七人車離開紅館,之後抵養和醫院接受治療。

老闆楊受成在保鏢保護下離場,邊向記者揮手,邊代基仔報平安:「冇事啦、冇事啦。」而容祖兒離場時,其七人車玻璃遮擋其容貌。

古巨基在Mani等人陪同下到達養和醫院,由地下停車場進入。Mani扶着基仔落車,基仔沒甚表情。問到覺得點?他說:「要檢查吓先知。(有冇邊度痛?)條頸梗咗。(聽日會唔會繼續表演?)檢查完再話畀大家知。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!