網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月13日 星期日

【流鼻血喇!】超蓮再晒泳衣派福利 一件頭泳衣微露事業線 __,流鼻血,何超蓮,超蓮,

賭王三房最索千金何超蓮上星期三27歲生日,朋友車輪轉為佢開P慶祝,之前唱K,又同細佬猷啟食米芝蓮壽司,節目豐富。今日,佢就喺Ig再貼新一輪慶祝活動相, ...


賭王三房最索千金何超蓮上星期三27歲生日,朋友車輪轉為佢開P慶祝,之前唱K,又同細佬猷啟食米芝蓮壽司,節目豐富。今日,佢就喺Ig再貼新一輪慶祝活動相,今次就水著P,見佢哋10幾個女仔迫埋喺大木桶姊妹淘,真係好熱鬧。

睇番輯相,估計大部份女子組都有共識著一件頭泳衣,超蓮一向好身材,就着住件一件頭白色泳衣,同另一女性朋友著紅色同款泳衣影合照,齊齊飲杯,佢就留言:「三歲生日快樂。」舊年,超蓮同女友去旅行時大晒三點式比堅尼,網民都一致正評讚佢有「優質股」,今次超蓮改穿白色一件頭,收埋靚股,但都盡顯纖腰,同隱若見到2吋事業線,有網民留言:「超蓮好正,女仔都流鼻血。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

超蓮生日慶祝成個禮拜,日前又同一班女子組搞水著P。(IG截圖) 今次超蓮就著一件頭白色泳衣,微騷事業線。(IG截圖)

成班女仔迫埋一個大木桶,好熱鬧。(IG截圖)

(IG截圖)

鍾意就快D Share啦!