掃呢頁CODE去手機

2018年5月17日 星期四

【梅艷芳頭號偶像】西城秀樹兩度中風堅持開騷 心衰竭病逝 __,梅艷芳,

日本偶像西城秀樹,因為心臟衰竭病逝,享年63歲。當年佢同鄉裕美及野口五郎差不多出道,喺日本藝能界成為當紅偶像。一首《羅拉》爆出,之後《YMCA》令佢紅 ...




日本偶像西城秀樹,因為心臟衰竭病逝,享年63歲。當年佢同鄉裕美及野口五郎差不多出道,喺日本藝能界成為當紅偶像。一首《羅拉》爆出,之後《YMCA》令佢紅遍亞洲。

已故梅艷芳亦係佢頭號粉絲。當年西城秀樹來港,阿梅以FAN CLUB副會長身份,為佢攪歌迷聚會。到呢位粉絲都成為樂壇偶像,西城秀樹同佢更加成為好友,更一度傳出緋聞。外型俊俏嘅佢,一直堅持單身。直至01年,佢45歲,宣佈封盤,娶細佢十七年嘅粉絲。但03年佢不幸中風,同年與佢感情要好嘅梅艷芳亦病逝。面對中風後遺嘅佢,帶住傷痛為阿梅撰寫悼文。11年佢第二度中風,雖然不良於行,口齒不清,但佢鬥志頑強,仍積極面對發放正能量。去年排除身體萬難開騷,重踏舞台,總算了結心願。



鍾意就快D Share啦!