網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月14日 星期一

古巨基:基仔開騷新五虎合體 何遠恆終蒲頭! __,基仔,古巨基,

經典呀!古巨基今晚在紅館舉行第四場演唱會,基仔特別邀請了昔日他在無綫被捧做「新五虎」的一班兄弟做嘉賓,包括影帝古天樂、劉愷威、吳家樂及已退出娛樂圈的何 ...


經典呀!


古巨基今晚在紅館舉行第四場演唱會,基仔特別邀請了昔日他在無綫被捧做「新五虎」的一班兄弟做嘉賓,包括影帝古天樂、劉愷威、吳家樂及已退出娛樂圈的何遠恆。五人合體登場即時掀哄動,大銀幕更彈出他們當年一張陳年舊照,他們即席在台上重演娘爆甫士,令觀眾捧腹大笑!基仔出名手汗多,劉愷威即大講有味笑話:「基仔成日濕晒!」家樂則讚基仔用情專一,助手、女友同太太都是Lorraine!

基仔亦有在社交網晒出合照並留言:「五虎紅館合體!回憶統統回來了,一切盡在不言中,感謝你們!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!