掃呢頁CODE去手機

2018年5月25日 星期五

阿嬌結婚:拎到簽證喇!容祖兒飛美國見證阿嬌結婚 __,阿嬌,容祖兒,祖兒,鍾欣潼,

恭喜晒!!!藝人鍾欣潼(阿嬌)將於香港時間聽日喺美國出嫁,好姊妹蔡卓妍(阿Sa)及何超蓮等人已經飛抵當地,可惜容祖兒(Joey)早前因美國簽證過期,本 ...


恭喜晒!!!


藝人鍾欣潼(阿嬌)將於香港時間聽日喺美國出嫁,好姊妹蔡卓妍(阿Sa)及何超蓮等人已經飛抵當地,可惜容祖兒(Joey)早前因美國簽證過期,本來就唔能夠到當地見證阿嬌嘅人生大事…點知件事終於有新轉機喇!

阿Sa啱啱喺社交網上載與Joey等人嘅合照,驚喜宣布Joey成功攞到簽證,仲趕得切飛嚟美國出席婚禮添,真係恭喜晒!而Joey亦有發文講番事件,佢興奮地表示:「傻人有傻福,經歷了最驚險的四天,機票改了又改。尋晚出境又唔記得帶身分(份)證,在飛機又成晚瞓唔着,到步後仲唔見左(咗)頂帽,頭大容量細的悲歌。總之過程唔重要最緊要結果,我終於在最後一刻拿到簽證,可以給我最親愛的嬌一個驚喜,開心感動刺激兼而有之,我嘅人生好像過山車一樣,祝明天一切順利!#龍虎豹蛇合體」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!