掃呢頁CODE去手機

2018年5月27日 星期日

【游蕙禎好麻甩】全程跟拍游蕙禎梁頌恆 本土導演:佢鍾意食羊腩煲 __,游蕙禎,

九十後凱撒和Daniel,在前年四月至九月,貼身紀錄梁天琦和游蕙禎的參選之路,捕捉他們在傳媒鏡頭以外的一面,並製作成紀錄片《夏日紀事》。在他們眼中,游 ...




九十後凱撒和Daniel,在前年四月至九月,貼身紀錄梁天琦和游蕙禎的參選之路,捕捉他們在傳媒鏡頭以外的一面,並製作成紀錄片《夏日紀事》。

在他們眼中,游蕙禎和梁天琦又是怎樣的人?

談游蕙禎:「好麻甩」「膠膠哋」

「有啲人話佢(游蕙禎)係女神,但其實佢好麻甩。」凱撒眼中的游蕙禎,跟很多人從鏡頭認識的「游BB」有頗大出入。

他口中「膠膠哋」的她,小酌時會突然高歌「陳雲如若很好奇/要有被我嚇怕的準備(註:改編自陳奕迅《大開眼戒》)」、愛吃羊腩煲、也會自爆心目中的幻想政壇「hehe」組合:「譬如曾鈺成同黃毓民。」是大叔的愛。

今年二月,凱撒曾邀請游蕙禎和梁頌恆接受訪問。經歷宣誓風波的洗禮後,他感覺到二人比以往現實。

對人失望,因為當日中共重槌打擊二人,昔日戰友卻調轉鎗頭。「日日係咁鬧,問佢哋去咗邊、無成本(註:梁游宣誓當日,本土民主前線召集人黃台仰曾於Facebook發帖文稱:「無成本,又可以玩嘢,點解唔做?」)之類。」

「佢哋話唔多再相信人,對人嘅信任,張卡碌爆晒,同埋睇得出政圈有幾黑暗、政府可以玩到幾盡。」

談梁天琦:「睇唔到佢邊忽勇武」

負責拍攝梁天琦的Daniel,一六年四月曾隨他赴流亡藏人聚居的印度達蘭薩拉,紀錄他出席「族群青年領袖研習營」的點滴。

一場印度之旅,讓他近距離觀察選舉時雄辯滔滔的梁天琦,彈結他、在一旁吸煙的生活片段:「起碼你睇佢嘅身型,你睇唔到佢有勇武嘅影子存在,反而更多係一個辯論士、演說家。」

訪問當日,南韓電影《1987:逆權公民》正在戲院上映,梁天琦尚未被判暴動罪成。Daniel覺得時代彷彿在倒退:「人哋會拍電影,回顧返當時嘅歷史係點。而家香港就變咗現在進行式。」

「如果香港廿年之後有機會拍一套《逆權》電影系列嘅話,梁天琦就係其中一個icon。」

撰文:鄭語霆

攝影:王晴

相關連結:

【自己歷史自己拍】貼身紀錄梁天琦游蕙禎起跌 九十後導演:見證故事扭轉

http://bit.ly/2LwOzwW

回顧梁天琦游蕙禎起跌 《夏日紀事》五分鐘精華版率先睇

http://bit.ly/2IMsMzk

立即按此連結下載APP:

http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!