掃呢頁CODE去手機

2018年5月16日 星期三

錢嘉樂緊張兩個女 當街話老婆﹕唔好咁多嘢講! __,錢嘉樂,

■湯盈盈指母親節當日一家人玩得好開心,更去了公園。【爆相爆片】湯盈盈與錢嘉樂在2012年結婚,婚後誕下大女錢凱晴(Alyssa)和細女錢凱琪(Kass ...


【爆相爆片】湯盈盈與錢嘉樂在2012年結婚,婚後誕下大女錢凱晴(Alyssa)和細女錢凱琪(Kassidy),一家四口過着幸福生活。錢嘉樂的電影工作一部接一部,湯盈盈一度減少幕前工作,專心相夫教女,直到近期才復出拍劇,不過他們沒有因此忽略家庭,依然爭取時間陪囡囡,是圈中出名的恩愛夫妻。



■錢嘉樂被目睹話完老婆湯盈盈後,一手拖着細女行先。讀者提供圖片

■殿後的湯盈盈擔心囡囡衝出馬路。讀者提供圖片

■湯盈盈當晚相約鍾麗淇一起吃飯慶祝母親節。

拖細女行先

不過日前有《蘋果》讀者李小姐透過「爆相爆片」,表示目睹錢嘉樂當街大聲話老婆!李小姐表示在母親節當日下午3時左右,湯盈盈和錢嘉樂帶着兩名囡囡行經賽西湖公園外,李小姐聽到他們很大聲說話,還覺得表現有點𤷪𤺧;。李小姐說:「嗰陣我喺對面馬路,最初聽到湯盈盈話『拖住個女,小心佢走出馬路』,跟住錢嘉樂就好大聲話『咁你交畀我喇,唔好咁多嘢講!』跟住就拖住細女向前行,同拖住大女嘅湯盈盈隔咗一段好遠嘅距離。」

湯盈盈接受傳媒訪問,否認被老公錢嘉樂大聲話:「嗰日我哋玩得好開心,係開心家庭日,係咪當時細路做危險動作,佢緊張咋?」她又笑說:「嘉樂話佢平時唔緊張,唔知係咪你哋睇住啦。」



「開心家庭日」

原來當日湯盈盈一家四口之後去了公園玩,問到母親節慶祝活動,湯盈盈說:「嗰晚我哋一家約咗奶奶同埋鍾麗淇一家食飯慶祝,我哋仲訂咗花畀媽媽同奶奶,又同兩個女一齊包禮物送畀工人姐姐,始終對方都係人哋媽媽,放下自己嘅小朋友去照顧自己個女。」

採訪:嵐山




鍾意就快D Share啦!