掃呢頁CODE去手機

2018年5月19日 星期六

旺角暴亂:辯方律師爆相處點滴 梁天琦曾問:係唔係唔應該返港? __,梁天琦,

游月華(左)透露梁天琦在審訊期間曾問她「係唔係唔應該返港?」(游月華fb)審訊多時的旺角暴亂案於昨(18日)終有部分裁決,首被告、本土民主前線前成員梁 ...


游月華(左)透露梁天琦在審訊期間曾問她「係唔係唔應該返港?」(游月華fb)


審訊多時的旺角暴亂案於昨(18日)終有部分裁決,首被告、本土民主前線前成員梁天琦一項暴動罪罪成,另外4名被告則只有第三被告盧建民一項暴動罪成立。代表第四被告林傲軒的游月華今(19日)凌晨1時在Facebook發文,透露梁天琦在審訊期間,問她最多的問題就是「我係唔係唔應該返香港?」似乎梁天琦面對最高10年刑罰,亦曾猶豫如黃台仰和李東昇一樣在開審前潛逃。

她每次都反問梁:「你覺得呢?」 而梁每次都答她,「應該返嚟,否則對唔住認同我、支持過我嘅人,我要返嚟找數。」

游又在文中透露與梁天琦相處的點滴,指梁一天寫卡給她,上款卻是「給2/3阿媽」。游便問甚麼是「2/3」,梁解釋,「我(游)成日講,當佢係半個仔,但係佢覺得我比半個阿媽多,所以叫我2/3(意謂三分二)阿媽」。

游稱,梁有一日向她指,他在收押所時對面是殺人犯,旁邊是強姦犯,再旁邊是管有幾十公斤毒品的毒販。梁問她,他自己做錯的事,「係唔係同嗰啲人做錯咗嘅事一樣咁嚴重?點解受到嘅懲罰可能會同這些人一樣?」令她無言以對。她在文中最後寄語稱,「2/3阿囝,你累了,先稍作休息,香港人會等你回來。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!