掃呢頁CODE去手機

2018年5月30日 星期三

【劉心悠同家姐無得重逢】《深宮計》劇透 胡定欣意外小產 變不育妃子 __,心悠,胡定欣,定欣,深宮計,劉心悠,

大台劇《深宮計》出街後,一直好評,首集收視仲去到29.3,劇中班女鬧搶FO,不過最得網民心嘅,係廣東話唔正嘅心悠BB。劇中佢入宮尋親,想搵番兒時入宮做 ...




大台劇《深宮計》出街後,一直好評,首集收視仲去到 29.3,劇中班女鬧搶FO,不過最得網民心嘅,係廣東話唔正嘅心悠BB。

劇中佢入宮尋親,想搵番兒時入宮做婢女嘅家姐,令好多觀眾都期待兩姊妹宮中重逢嘅一幕,不過一直外傳飾演佢家姐嘅係周秀娜,其實唔係。據知心悠BB係永遠都唔會同家姐重逢,慘慘豬呀!

至於周秀娜,據知十八集先出現,佢演嘅鄭王妃,失咗憶,入宮前嘅事唔記得曬,但深得「平王」馬浚偉歡心,所以成為陳煒嘅棋子,頂住胡定欣。

至於「太子妃」胡定欣點解越變越奸,為勢所迫囉!之後佢意小產導致永久不育,擔心地位難保嘅佢,為求存亦變得越嚟越心計



鍾意就快D Share啦!