網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月7日 星期一

容祖兒空降北京大學生電影節 泳兒廣州開騷大唱廣東歌 __,祖兒,泳兒,容祖兒,

容祖兒空降北京大學生電影節泳兒廣州開騷大唱廣東歌噚晚(6/5),容祖兒獲邀出席「第二十五屆北京大學生電影節閉幕式暨頒獎典禮」,現場星光熠熠,馮小剛、周 ...


  • 容祖兒空降北京大學生電影節 泳兒廣州開騷大唱廣東歌


  • 噚晚(6/5),容祖兒獲邀出席「第二十五屆北京大學生電影節閉幕式暨頒獎典禮」,現場星光熠熠,馮小剛、周迅、楊冪、李晨等著名電影人亦齊齊彙聚北京。

    空降現場嘅祖兒,為電影節頒發首個獎項-「最愛歡迎男演員獎」,第一次參與嘅祖兒話:「很高興可以跟大學生一同慶賀這一個專屬於年輕人的電影盛會,剛剛在後台已經感受到大學生們的熱情。」 除咗打頭陣,祖兒亦係壓軸登場嘉賓,當晚佢仲唱咗《越唱越強》去鼓勵大學生。作為首位頒獎嘉賓及壓軸登場,祖兒鼓勵大學生年輕不畏懼,要勇敢追夢。

    除此之外,日前祖兒同泳兒(Vincy) 現身2018咪咕音樂現場廣州站。祖兒着住白tee襯牛仔短褲外加透紗長裙,型格十足;Vincy同樣玩白色tone,白色長裙襯白色西裝褸。二人各自演繹自己嘅經典歌曲,祖兒唱咗《空港》、《花千樹》、《心淡》、《小日子》等,佢話:「好耐冇唱過咁多首廣東歌。」 而Vincy就唱《感應》、《花無雪》、《我的回憶不是我的》、《天若有情》等,現場仲有fans大嗌叫佢唱新歌《騎膊馬》,Vincy就話:「新歌唔喺今次嘅song list入面,所以冇唱到,希望下一次可以唱俾大家聽。」

    鍾意就快D Share啦!