掃呢頁CODE去手機

2018年5月13日 星期日

前晚叉錯腳墮台 昨拜神求順利基仔頸梗肌肉痛 舞照跳 __,基仔,古巨基,

■基仔昨晚負傷開騷,雖跳舞未有太大動作,但唱歌表現不失水準。現年45歲的古巨基前晚在紅館舉行第二場演唱會時,不幸發生墮台意外,基仔消失十多分鐘後再上台 ...


現年45歲的古巨基前晚在紅館舉行第二場演唱會時,不幸發生墮台意外,基仔消失十多分鐘後再上台繼續演出,完騷才去醫院檢查。基仔昨日凌晨拍片報平安,並交代跌下台時頸背落地,幸只是拉傷肌肉,覺得頸梗。基仔昨晚如常開騷,但昨午再拜神上香祈求演出順利。

久別紅館七年的古巨基,上周四開始舉行一連五場「WE我們世界巡迴演唱會」,前晚第二場基仔繼續坐時光機空降出場,基仔下台後跟觀眾揮手問好,後退時卻叉錯腳墮台,觀眾嚇呆靜默,及至消失十數分鐘後,基仔才再現身繼續表演。

基仔發生墮台意外後,台下的古太Lorraine飛身上前照顧,現場的聖約翰救傷隊人員也立即為基仔療傷,幸手腳並無大礙。前晚完騷後,英皇高層霍汶希(Mani)陪同基仔坐車到跑馬地養和醫院檢查。基仔昨日凌晨拍片上載社交網交代傷勢:「啱啱去咗醫院檢查,照咗磁力共振,我跌落地個位係頸背下邊,所以就照咗頸背位,啲骨係冇事,大家可以放心,醫生講係啲肌肉拉親,所以有少少梗梗哋,但呢個絕對唔影響我嘅演出,大家放心。」



■基仔昨晚依舊坐時光機現身唱出《爆了》開場。

■基仔(右)昨午再在紅館後台進行拜神,祈求演出順利。

■華仔被邀做昨晚嘉賓,他昨午到紅館準備時,下車即拜神上香。

華仔落車即上香

昨午大概4時,基仔、古太Lorraine及工作人員再在後台上香拜神,監製錢國偉上前向基仔了解傷勢,基仔指一下頭及腰。基仔看來精神不錯,但動作卻略生硬。記者問基仔痊癒了嗎?他即以手勢示意OK,問到可會減少舞步?他以口形表示會盡力。劉德華昨晚為基仔演唱會擔任表演嘉賓,華仔昨午5時許往紅館綵排,他下車後即向傳媒說:「我拜咗神先。」

基仔克服前晚墮台陰影,昨晚再上台演出,Mani、傅明憲和衞詩雅等捧場,全場爆滿。基仔昨晚8時40分開騷,他依然坐時光機現身唱出《爆了》,獲得全場歡呼,他說:「我架時光機今日去咗邊度?我記得啦,呢度係紅館嚟㗎。」其後站立時光機前再說:「畀啲聲我聽下。」基仔隨即在前台位置行來行去,並唱了《夢中人》。基仔跳舞雖未有太大動作,但唱歌及表現不失水準。



舞蹈員護過舞台

基仔唱畢後,由舞蹈員護着他行過時光機升降台,他搞笑說:「今晚要行過少少先,不過唔使太過嘅。」舞蹈員之後散開,基仔說:「作為一個戰士,梗會有啲傷嘅,邊度跌低,邊度企番起身。」他即行去跌落台位置,佢大力踩落去:「踩你!踩你!踩你!今晚有少少唔同,我想大家放心去睇跟住嘅表演。先嚟病歷報告先,噚晚完騷睇咗醫生,去咗檢查,骨冇事好企理,不過係向後跌,謝天謝地,落去嘅時候,好彩唔係頭係背脊,𠵱家背脊、膊頭、頸肩同頸前面脹脹地、梗梗地,頸肩肌肉紮實咗,可能會高音啲,可能好聽好多,大家可以放心去欣賞。」

採訪:盧妹

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!