掃呢頁CODE去手機

2018年5月9日 星期三

【行康城紅毯違規】網民質疑扮跌 強國「谷胸大媽」被起底… __,康城,強國,中國,

第71屆康城影展凌晨開幕,一眾女星踏上紅毯,衣香鬢影,有一位疑似大陸嘅不知名「谷胸大媽」,忽然喺樓梯笑晒咁跌倒,差啲走光,仲擘開咗對腳,幸好佢及時用手 ...


第71屆康城影展凌晨開幕,一眾女星踏上紅毯,衣香鬢影,有一位疑似大陸嘅不知名「谷胸大媽」,忽然喺樓梯笑晒咁跌倒,差啲走光,仲擘開咗對腳,幸好佢及時用手袋遮一遮以免露底(新聞連結:https://bit.ly/2HYviWJ)。

大陸網民叫佢做「想蹭熱門的大媽」,批評呢位「谷胸大媽」特登跌倒,質疑呢啲風氣幾時先可以杜絕,而「谷胸大媽」亦被外媒影到喺紅毯拎手機自拍,手機殼仲印有自己上年行康城影展紅毯嘅相,自戀陶醉,今年大會規定來賓「禁止在紅毯自拍與拍照」,「谷胸大媽」明顯違規。

中國網民更火速起底,指「谷胸大媽」叫邢小紅,自稱獲第18屆環球夫人世界五強、亞洲總冠軍,又係國際紳士名媛俱樂部新加坡主席,出生於北京,目前同老公定居新加坡,有一個20歲女兒。

此外,邢小紅喺微博辯稱「大半碼的高跟鞋和選美時斷裂過的腳跟,一不小心就栽倒了。在紅毯drama的環境下,即使是真的摔倒也基本被認為假摔,那麼我寧願相信一切是最好的安排吧,enjoy it,再次走上坎城電影節開幕紅毯是興奮的,所以摔倒了從容面對。人生太短,不論遇到甚麼站起來繼續往前走就好,畢竟最好最美的風景永遠在路上」。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



「谷胸大媽」喺紅毯上違規自拍,手機殼仲要刻意印有去年爆乳look現身第70屆康城嘅相。

「谷胸大媽」邢小紅同老公一齊出席。

睇佢個微博,似乎佢都幾鍾意「跌倒」呢個姿態。

邢小紅又解釋對高踭鞋大半碼。

網上圖片

網上圖片

鍾意就快D Share啦!