掃呢頁CODE去手機

2018年5月7日 星期一

【中港婚姻寫照】姜大衛慘被戴綠帽 嫩妻于淼拎錢覓第二春 __,于淼,姜大衛,

如果大家仲記得上個星期五播出的《逆緣》,于淼同姜大衛去行街,當時于淼收到個電話,表情極之奇怪。原來係陳志健去搵于淼拎錢,咦?唔通于淼俾姜大衛戴綠帽?話 ...




如果大家仲記得上個星期五播出的《逆緣》,于淼同姜大衛去行街,當時于淼收到個電話,表情極之奇怪。原來係陳志健去搵于淼拎錢,咦? 唔通于淼俾姜大衛戴綠帽?

話晒戲入面嘅角色,于淼係25歲嘅新移民,而姜大衛係73歲本地居民,兩個相差成48年。如果劇情話姜大衛冇晒錢,于淼仲可以嗌離婚,搶埋姜大衛間公屋,再搵過第二個後生啲嘅男人,完全符合唔少依家中港婚姻所面對嘅問題。

不過,劇情就指陳志健係于淼嘅前度,嚟到香港做黑工,于淼於是就出去拎錢俾佢,點知就被姜大衛撞破!而陳志健之後仲會幫陳山聰一齊掘金,但最後就被陳山聰開車撞死埋。



鍾意就快D Share啦!