掃呢頁CODE去手機

2018年5月2日 星期三

【電單車鍍膜●不怕升職「加辛」】老闆介紹大陸廠家 建人脈自立門戶 __,大陸,中國,

阿軒十七歲打工,將大公司的廣告四處貼,廿二歲老闆便安排他管理,廿六歲自立門戶,今天成為車房的老闆。阿軒說有今天的成績,最重要是不怕蝕底,一點一滴累積, ...




阿軒十七歲打工,將大公司的廣告四處貼,廿二歲老闆便安排他管理,廿六歲自立門戶,今天成為車房的老闆。阿軒說有今天的成績,最重要是不怕蝕底,一點一滴累積,「我個陣黐完自己個份,會去幫其他師傅手,老闆覺得依個小朋友唔怕蝕底喎,就俾多啲嘢我做。我要落場做嘢,另外幫佢安排現場點setup、幫佢計出糧、call人返工,可能打足五十個電話,先搵到十個人做嘢,出同一份糧。」

當年他願意捱義氣、搏到盡,他解釋因為自覺比人差,故力求上進,「因為本身學歷低,同人哋無得競爭,想去平衡返無咗學歷。」努力工作後,換來升職「加辛」,要每日放工後付出額外時間處理公司事務,他卻沒有抱怨,「我覺得你要學嘢嘅時候,首先要肯蝕底去做出一啲嘢,令到人哋去欣賞你,人哋先至會有心機去教你,而唔淨係同師傅講,你教我啦,有好多未必會肯,更加上佢教完你,你有機會走。」

加辛不加薪,所得的是更寶貴的人脈關係,「佢介紹咗好多大陸嘅廠家俾我去認識,譬如木器廠、鐵器廠、不銹鋼廠同埋纖維廠、膠片廠,接觸到幫我哋生產所有硬件製作。至於硬件落到嚟香港,因為我負責聯絡,所以我自己建立咗一個班底,於是就可以自己接生意做。」自立門戶收入增加,他才能有積蓄,加上找到合適的拍檔,終於實現自己開車房的理想。

撰文:財經組

攝錄:財經組

相關連結:

【電單車鍍膜】汽車美容貼出新意 價錢六千元起跳

https://bit.ly/2r9Pmv7




鍾意就快D Share啦!