掃呢頁CODE去手機

2018年5月24日 星期四

楊秀惠:玩濕吻?純情仔吳偉豪泳池生擒楊秀惠 __,楊秀惠,

純情仔吳偉豪泳池遇上女教授楊秀惠,劇情會點發展落去…無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》收視保持高企,唔通同劇情愈玩愈激有關?最近劇情講到吳偉豪飾演嘅朱凌 ...


純情仔吳偉豪泳池遇上女教授楊秀惠,劇情會點發展落去…


無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》收視保持高企,唔通同劇情愈玩愈激有關?

最近劇情講到吳偉豪飾演嘅朱凌凌,見到楊秀惠飾演嘅靚女教授Miss Tong嗒晒糖,即時湧現曖昧感覺,正當大家仲估緊會不會譜出「姊弟戀」之際,在剛播出嘅預告片中,鏡頭一影就發現凌凌與Miss Tong一同在泳池中,凌凌見到出水芙蓉嘅Miss Tong,先是四目交投,繼而出手抱抱,最後仲疑似水中濕吻添!

估唔到網民在預告播出一分鐘後即截圖熱烈討論,有人問劇情有冇可能發展得咁快、亦有網民話九成係幻想,有啲更話純情朱凌凌變質了,連預告片都咁有話題,難怪該劇深得大家歡心!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!