掃呢頁CODE去手機

2018年5月28日 星期一

關楚耀開騷自封佛系歌手 列出多宗罪 __,關楚耀,

■關楚耀找來胞妹Natalie合唱,但他表示對方無意入行。
■關楚耀找來胞妹Natalie合唱,但他表示對方無意入行。關楚耀前晚在旺角麥花臣場館舉行「FOCUS演唱會」,相隔五年再度開騷,甫開場大銀幕列出不少以 ...


關楚耀前晚在旺角麥花臣場館舉行「FOCUS演唱會」,相隔五年再度開騷,甫開場大銀幕列出不少以前對他的負評,如「當年新人王,未紅就衰咗」、「衰單咁大鑊,𠵱家咁仲想點呀?」接着他出場唱新歌《求生》,找來幫手rap的MastaMic做嘉賓。其間他唱到跳落台,繞場一周,令現場氣氛十分高漲。



摸腰坐大髀

演唱會上,關楚耀唱到《死亡之吻》時與女dancer大跳貼身舞,先來攬小腿,再而摸腰兼坐大髀等,但動作不算激情。至於他與謝安琪合唱的《四面楚歌》,就找來胞妹Natalie合唱,還介紹妹妹予大家認識:「呢把女仔聲得唔得呀?多謝阿妹同我合唱呢首歌,第一次咁樣出嚟陪我玩。」唱完後兩兄妹擁抱,他搞笑說:「好啦,唔該晒你,返去媽媽度聽歌啦。」當他翻唱方皓玟的《分手總約在雨天》時,自爆歌曲原本是方寫給他的,但最後由方皓玟自己唱,更成為她的代表作。

關楚耀完騷後受訪,興奮說:「好似發咗場夢,籌備咗兩個月,上台唱就好似好快咁,不過我都好享受唱歌。」問到下一站是否到紅館?他說:「我真係冇所謂,其實呢個場啲聲都好靚、好正,我當然想去紅館,但唔可以強求,我係佛系歌手。」



■關楚耀唱《死亡之吻》一曲時,與女dancer大跳貼身舞。 ■關楚耀唱《死亡之吻》一曲時,與女dancer大跳貼身舞。
■關楚耀與MastaMic(左)唱到落台並繞場一周,令現場氣氛好高漲。

■關楚耀與MastaMic(左)唱到落台並繞場一周,令現場氣氛好高漲。
■關楚耀前晚在旺角麥花臣場館開騷,不時若隱若現晒肌。

■關楚耀前晚在旺角麥花臣場館開騷,不時若隱若現晒肌。

不主張入行

談到胞妹上台合唱,關楚耀說:「我覺得佢唱得幾好,呢首歌有需要有把女聲配合,我就問妹妹可唔可以同我合唱,佢話有聽過我啲歌,我都覺得好欣慰。」他表示胞妹不是想入行做歌手:「我叫佢唔好,最緊要做啲自己鍾意嘅嘢。佢係幼稚園老師,又有自己嘅公司幫人搞event,總之做自己鍾意嘅嘢就得喇!」

採訪:盧妹

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!