網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月13日 星期日

莊思敏網上放兩張Bruno Mars 票價$2,976放售$5,200 __,莊思敏,

2012年,LadyGaGa來港開騷,門票炒到天價咁高。拿督女莊思敏魚翁撒網式買飛,但都只係買到一張。事後佢話有人向佢兜售萬八蚊一張,最後莊思敏講價講 ...


2012年,Lady GaGa來港開騷,門票炒到天價咁高。拿督女莊思敏魚翁撒網式買飛,但都只係買到一張。事後佢話有人向佢兜售萬八蚊一張,最後莊思敏講價講到八千蚊一張,但佢最後都冇買,仲話:「我唔會助長歪風!」唔買黃牛,但係又同黃牛講價,相當之奇怪。

家底不俗嘅莊思敏,之前曾被傳有人想以1,200萬包養,莊思敏怒道:「我懷疑佢哋唔知我底細囉!」經濟不成問題,咁點解要放黃牛?

樂壇天王Bruno Mars嘅「24K Magic World Tour」昨晚亞博館舉行頭場。門票一票難求,但莊思敏卻有兩張今日尾場嘅飛,雖然係企位,但已羨煞旁人,但拿督女竟然唔要,仲擺上fb放售。每張$1,488嘅靚飛,莊思敏開價$5,200兩張!即係貴咗$2,224……咁貴手續費?

莊思敏前日喺佢個人fb出post「益老友」,因為set咗地球post權限,俾網民見到,圖已cap,附圖仲貼番佢當日話唔會助長黃牛買Lady GaGa飛嘅報道。

莊思敏話咁快已經刪post,網民惟有去佢個fb留言問價啦,有人問:「你唔係拿督女窮到買黃牛吖?」也有人稱:「我出$5,800唔好同我爭。」

《蘋果》致電莊思敏求證究竟佢係俾人借刀定係真係炒黃牛啦,佢直認件事係真嘅……:「呢個係一個誤會,係一個意外,因為其實我有個朋友,就買咗兩張飛。咁佢買番嚟嘅時候就已經係貴咗0架喇,咁佢就去唔到,想賣番出去,咁所以我哋都冇為意,其實佢係因為買貴咗,所以誤會我炒黃牛。」

莊思敏強調兩張門票唔係佢嘅,係佢朋友嘅,又指朋友係上網買嘅:「今次純粹都係因為幫朋友,所以先至一時手快。好快我就見到啲人留言,我先至:『係喎,佢買貴咗番嚟喎!』」又強調即使幫朋友放到飛,佢係一毫子利益都冇嘅。




鍾意就快D Share啦!