網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月4日 星期五

【又走一個】同魏焌皓做Bubby 拉丁Kai子何君誠約滿大台 __,魏焌皓,TVB,大台,何君誠,

【又走一個】同魏焌皓做Bubby拉丁Kai子何君誠約滿大台N年前同魏焌皓一齊拍《愛回家2》嘅何君誠,有傳佢冇同tvb續約。何君誠08年參加香港先生而入 ...


  • 【又走一個】同魏焌皓做Bubby 拉丁Kai子何君誠約滿大台


  • N年前同魏焌皓一齊拍《愛回家2》嘅何君誠,有傳佢冇同tvb續約。

    何君誠08年參加香港先生而入行,令人印象最深應該就係幾年前嘅《愛回家2》扮演Billy方嘉尚,佢同魏焌皓、陳志健三兄弟經常出現。

    不過,近年代表作欠奉,播完幾個星期嘅《果欄中的江湖大嫂》就見到佢做阿Sir,但戲份就唔多。最近佢喺《大玩特玩》入面,因為經常被笑做拉丁kai子,加上又笑得燦爛,所以都引起唔少網民注意。亦因為咁有網民發現喺TVB男藝人嘅頁面到,已經搵唔到何君誠嘅資料。

    正當大家見到佢為新戲《兄弟》密密狂操,又同一班藝人去練拳,套戲都未出世,何君誠就已經離開大台。無他嘅,許家傑、黎振燁、丁子朗呢幾位香港先生,後勁凌厲,佢哋嘅外型同拍戲嘅路線又同何君誠差唔多。既然大台未必捧自己,倒不如早啲另謀出路好過啦!
    陳志健、魏焌皓、何君誠在《愛回家2》經常3兄弟出現

    最近在《果欄中的江湖大嫂》做阿Sir

    因為識跳拉丁舞,所以被人叫他做拉丁Kai子

    男藝人頁面已經找不到何君誠的資料

    鍾意就快D Share啦!