網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月25日 星期五

歐聯:【歐聯決賽】同沙拿相比?C朗失笑霸氣回應 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(互聯網圖片)同沙拿相提並論,睇C朗回應:https://bit.ly/2kl9Op0 歐聯決賽於香港時間周六深夜開波,皇馬力爭三連霸,將遇上利物浦強 ...


(互聯網圖片)


同沙拿相提並論,睇C朗回應:https://bit.ly/2kl9Op0 

歐聯決賽於香港時間周六深夜開波,皇馬力爭三連霸,將遇上利物浦強勢挑戰。皇馬巨星C朗,咁多年來都同美斯鬥個你死我活,今次巴塞歐聯八強出局,但始終要面對「美斯」挑戰,但呢次係「埃及美斯」穆罕默德沙拿。兩大球星成決賽焦點,記者難免將兩者相提並論,C朗被問到同沙拿有乜相似之處,C朗盡顯唯我獨尊本色:我哋根本冇得比!

決賽前席C朗接受BT Sport記者訪問,聽到問題後,五屆金球獎得主C朗,明顯覺得唔應該搵佢哋作出比較:「我哋一啲都唔似。佢踢左邊,我踢右面,我身材高,佢比較矮,我擅用頭槌。根本就冇忽似。好多人成日將我同其他球員相比,但其實我同所有人都唔同,沙拿亦都一樣。無錯沙拿今季無論於英超同歐聯都取得好成績,但到周六,就睇吓會有咩結果。」

另一方面,沙拿亦覺得搵佢同美斯或C朗比言之尚早:「我唔想講我為此而覺得高興。佢哋近十至十一年都維持極高水平,表現非常穩定。C朗、美斯係偉大球員,我好希望未來會好似佢哋咁長期發揮出色,但嗰陣,再搵我哋比較就會較合適。」

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

https://goo.gl/ewVpvE 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!