網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月17日 星期四

【又放盤】甩拖富二代半年 Cammi BB水着Look慶祝23歲生日 __,Cammi,富二代,謝芷蕙,

陳冠希舊愛、o靚模謝芷蕙(Cammi)近年營商賣時裝,佢玩低調,連社交網都少po。不過炎炎夏日,CammiBB噚日就喺微信朋友圈貼咗一輯水着相,好有當 ...


陳冠希舊愛、o靚模謝芷蕙(Cammi)近年營商賣時裝,佢玩低調,連社交網都少po。不過炎炎夏日,Cammi BB噚日就喺微信朋友圈貼咗一輯水着相,好有當年寫真feel,佢又影前又影後,又影側面,實行360度任睇唔嬲。Cammi BB真係好鍾意玩P圖,着住三點式嘅佢又喪改圖變臉,將自己變「大眼妹」。

Cammi BB出道時報稱三圍係32B、24.5、34,佢發育都定咗,呢幾年變化唔大,《蘋果》噚日打畀Cammi BB,佢身處泰國度假,因為本周五就係佢23歲生日,唔怪得之出埠慶生。問到呢啲靚相係咪內地富二代男友B先生同佢影?點知Cammi BB話:「其實分開咗一段時間,今次我同一班朋友去。」佢再話其實分開咗都半年,兩人再見亦是朋友,至於分手原因,Cammi BB話:「性格不合,大家和平分開。」即係Cammi BB去年底已甩拖,回復單身。

Cammi BB於14年公開有內地富二代男友B先生後,不時網上貼相放閃,佢哋次次都孖咇去五星級大酒店食好西,14年情人節仲喺4粒鐘內連環放閃5次,一於要大家閃盲大家,要人人羡慕佢哋。Cammi BB封盤後,又跟男友學做時裝生意,長期住廣州,雙方又見埋家長,以為呢一pair打風都打唔甩,Cammi BB都等入門做少奶奶。點知有時人算不如天算,Cammi BB臨門撻Q,佢同B先生結束四年情,女方o依家可以再開盤求偶。

單身嘅Cammi BB決意事業上重新出發,佢話:「休息咗半年,四圍去玩,都嘥咗好多時間,上周簽咗國內一間公司,諗住喺國內發展。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



Cammi BB飛咗去泰國慶祝生日

Cammi BB玩P圖,眼仔大咗又精靈咗咁。

呢個甫士同表情……請自行說明。

有水着,晒背梗係要有嘅。



仲有玩水上遊戲



降落傘

仲玩埋槍

鍾意就快D Share啦!