掃呢頁CODE去手機

2018年5月4日 星期五

亞視又傳冇銀 管理層地震CEO吳雨死撐:我不嬲係顧問 __,亞視,吳雨,

■吳雨(右)和區偉林昨日會見傳媒,否認亞視大地震,兩人強調一直是顧問。「亞視永恒」又傳冇銀要吊鹽水!回魂僅95日的亞視,昨忽然傳出管理層大地震,據本報 ...


「亞視永恒」又傳冇銀要吊鹽水!回魂僅95日的亞視,昨忽然傳出管理層大地震,據本報收到消息,導火線是亞視老闆閂水喉,有員工爆料指大批無綫舊人過檔開台,跟亞視前朝舊臣出現派系問題,亞視現搵外行人新管理層執拾爛攤子,身為CEO的吳雨死撐:「我不嬲係顧問。」

借OTT還魂的亞洲電視今年1月重新開台,請來陳志雲、王喜、曾華倩、朱慧珊、劉錫賢、樂瞳等助陣做節目,還有大批無綫和亞視舊員工。然而,開台僅95日,昨亞視傳出大地震,CEO吳雨和營運總監區偉林均轉做顧問,製作總監林嘉穎去年以私人理由已請辭。據知原因是亞視老闆拒再揼水,有亞視員工向本報爆料,無綫舊人和亞視舊人雙方合作上出現問題,影響士氣,據知亞視覓得新管理層接手,不過全部都是外行人。

就亞視大地震傳聞,高層吳雨、區偉林和曾醒明昨午到尖沙嘴見傳媒,吳雨表示:「簡單有兩點,第一點係話公司閂水喉,冇錢;第二就係話我哋要轉做顧問。其實由頭到尾,我哋簽嘅合約,都係話我哋係做高級顧問,負責幫公司籌備、策劃開台同組班底,一啲行政架構。」吳雨聲稱因「高級顧問」銜頭難以辦事,故他和區偉林改成「行政總裁」和「營運總監」。



■亞視復活後曾大灑金錢,推出《百萬富翁》節目送錢。資料圖片

■今年初亞視開台氣勢如虹,想不到僅95日再傳老闆閂水喉。資料圖片

■朱慧珊和劉錫賢見盡亞視變遷,慨嘆變幻原是永恒。資料圖片

要發展海外項目

吳雨強調開台至今三個月一切上軌道,行政亦健全:「老闆要我哋去發展海外project,例如馬六甲、星馬市場,因為我哋已經分身不暇,所以轉番去做提供意見。」吳雨死撐並非人事變動:「我不嬲都係顧問嚟,我仲做多咗㖭,我返足工㗎。」他指林嘉穎則因身體問題辭職,並否認亞視閂水喉及裁員:「老闆用百億投資其他項目,亞視係乜嘢呀?其實老闆心目中都有打算,遲吓都會投資拍劇。」

吳雨指亞視管理層之前是協盛協豐,現在則是亞視控股有限公司,他指新加入一定不會是圈外人,否認「外行領導內行」之說。提到有員工爆料稱無綫和亞視舊人合作出問題,吳雨堅稱:「唔會,都係我悉心去組織,樂視、nowTV同Cable,五台集中,百花齊放,其實做嘢都好開心,問我呢,其實100%都未算做到最好。」



■樂瞳、朱慧敏(右)指將繼續拍節目,團隊合作得好開心。資料圖片

■陳志雲(右)和王喜都是無綫舊人,現各為亞視主持節目。資料圖片

■陳彥行表示:「大老闆講過,一定有糧出!」資料圖片

志雲:功成身退

為亞視主持《百萬富翁》節目的陳志雲昨接受電話訪問,他說:「我唔會用『大地震』去形容亞視呢個變動,因為用『大地震』好似好負面,我會話吳雨同區偉林係功成身退。OTT係一個好新嘅營運模式,所以亞視想檢討用新嘅辦法去做,唔會係一件好驚訝嘅事,甚至係負面嘅事,最緊要係有啲新嘅變動,有人繼續投資,為香港嘅觀眾提供更多選擇。」主持《今晚夜》的王喜指節目如常,另一位主持樂瞳則說:「我呢啲小小藝員按本子辦事,高層啲嘢我又點會知,哈哈。」陳彥行亦稱:「大老闆講過,放心,一定有糧出!」

亞視一姐朱慧珊則說:「無論有任何變動對我都無影響,希望亞視越變越好,對亞視來說變幻原是永恒。」亞視舊將劉錫賢表示:「冇影響,工作照做,不過真係唔知道係咪同風水有關,入咗大埔之後就咁多風雨!」

採訪:羅慧敏、魯吉、陳杰、唐心悠

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!