掃呢頁CODE去手機

2018年5月3日 星期四

譚小環:唔會戴Cheap嘢!譚小環自揭最愛胸圍款式 __,譚小環,小環,

譚小環講明對Bra好有要求。譚小環、司徒瑞祈為奇妙電視節目《搵錢男女》擔任主持,譚小環為搜羅城中特別的「搵錢」生意,更到棺材舖訪問殯儀業老闆。殯儀在香 ...


譚小環講明對Bra好有要求。


譚小環、司徒瑞祈為奇妙電視節目《搵錢男女》擔任主持,譚小環為搜羅城中特別的「搵錢」生意,更到棺材舖訪問殯儀業老闆。殯儀在香港可算是較為封閉的行業,問到小環對於網上殯儀服務的看法,她表示並不抗拒,而且非常欣賞老闆敢創新的概念:「好少見所以好驚喜,咁都有網上服務,所有價錢都可以清楚見到,有預算好好多!」

除了棺材舖,小環還到訪一家內衣店,訪問「試Bra達人」成功賺錢秘訣,她又大爆自己對內衣有一定的要求:「作為成熟知性嘅女性,我要揀最優質嘅!」多個款式之中,小環表示自己比較偏好平實的款式。另一邊廂,司徒瑞祈則體驗「按摩到會服務」,體驗於辦公室按摩的感覺:「按摩係好私人嘅事,都係留番放工做好啲!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!