掃呢頁CODE去手機

2018年5月31日 星期四

Chilam八卦智雯婚期 杏兒:總之越早越好 __,杏兒,張智霖,Chilam,胡杏兒,

■張智霖昨拍攝向胡杏兒求婚戲,同時勾起兩人過去求婚甜蜜回憶。
■張智霖昨拍攝向胡杏兒求婚戲,同時勾起兩人過去求婚甜蜜回憶。張智霖(Chilam)和胡杏兒昨日在鯉景灣拍攝電影《死亡通知單暗黑者:首部曲「雙龍會」》( ...


張智霖(Chilam)和胡杏兒昨日在鯉景灣拍攝電影《死亡通知單暗黑者:首部曲「雙龍會」》(暫名),劇情講述Chilam向杏兒求婚,兩人受訪時重做一次求婚過程讓媒體拍照,不過張智霖堅持不下跪,現實生活已為人夫的他為杏兒戴上求婚戒指時,又烏龍不知戴在哪隻手指上,最後要由人妻杏兒提醒。



■胡杏兒昨戴上道具求婚鑽戒約兩卡,非常搶眼,有指是廣告商贊助。 ■胡杏兒昨戴上道具求婚鑽戒約兩卡,非常搶眼,有指是廣告商贊助。
求婚鑽戒

求婚鑽戒

男兒膝下有黃金

Chilam之後指了指杏兒手上的戒指後搞笑說:「堅嘢嚟㗎,幾有誠意,兩卡幾㗎!」問到Chilam為何不肯下跪?他笑着說:「跪唔係重點,我見到呢隻鑽戒都嚇一嚇,點會咁勁㗎!」可是老闆蕭定一的私伙?Chilam表示是廣告客戶贊助,更開玩笑指拍完後,廣告商可能會送給杏兒,她馬上和應:「我都想呀!」

Chilam於01年跟袁詠儀(靚靚)結婚,講到當年求婚,他說:「當時我哋喺新加坡,懶係勁,喺酒店房入面我話有禮物,佢以為係乜啦,其實係耳環,佢就帶點失望,見佢咁失望,我話其實仲有嘅,𠵱家覺得笨,點解買多對耳環㗎。」靚靚當時可即答應?Chilam笑言:「都係兩情相悅,冇咁多繁文縟節。」

至於杏兒分享老公李乘德(Philip)的求婚過程,她自爆Philip有下跪:「佢唔係跪咗好耐,跪咗幾秒,好自然反應,叫佢起番身,𠵱家好後悔,應該叫佢跪耐啲,一世人跪一次。」Chilam即插嘴:「如果下次再跪,就應該『瀨』咗嘢,你都希望佢一世跪一次啦,所以我永遠男兒膝下有黃金,永遠唔會跪,唔『瀨』嘢就得。」



■胡杏兒(左一)非常口密,拒談好姊妹黃智雯(右三)婚期。資料圖片

■胡杏兒(左一)非常口密,拒談好姊妹黃智雯(右三)婚期。資料圖片
■杏兒大爆當年老公有下跪求婚,但只跪幾秒。資料圖片

■杏兒大爆當年老公有下跪求婚,但只跪幾秒。資料圖片

黃智雯婚期保密

對於「胡說八道會」的好姊妹黃智雯有傳今年結婚,但當事人日前則透露一直未訂婚期,杏兒可會贊助婚紗兼為她擇日子?杏兒說:「嘩,呢個要問番佢。」身旁的Chilam八卦追問:「搞錯呀,少少都唔講嚟聽吓!」杏兒續說:「總之越早越好啦,因為要度期。」Chilam再好奇問:「Book咗幾時﹖」杏兒護着好姊妹,表示保持神秘。

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!