網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月26日 星期六

阿嬌結婚:Deep V婚紗造型曝光!阿嬌翹實賴弘國勁恩愛 __,阿嬌,賴弘國,鍾欣潼,

洋溢住一臉幸福呀~藝人鍾欣潼(阿嬌)和台灣「醫界男神」賴弘國(Michael)於洛杉磯五星級酒店MillenniumBiltmoreHotelLosA ...


洋溢住一臉幸福呀~


藝人鍾欣潼(阿嬌)和台灣「醫界男神」賴弘國(Michael)於洛杉磯五星級酒店Millennium Biltmore Hotel Los Angeles舉行婚禮,蔡一鳳與丈夫盛品儒現身會場,並在社交網的私人帳戶上載場地照片以及與一對新人的合照。場地以大量鮮花布置,非常浪漫!阿嬌的deep v婚紗亦曝光,雖然胸前有薄紗設計,但亦清楚看到新娘子的Fit爆身形。她手執鮮花,翹着Michael的手,一對新人都笑得非常幸福!而何超蓮都有喺社交網甫相,不過就冇同一對新人嘅相,剩係有自拍照,佢仲話:「開始」相信係講緊婚禮正式開始!

之前容祖兒因簽證過期未能飛抵美國,幸好最後一刻搞掂簽證, 與一眾好姊妹包括蔡卓妍(阿Sa)、鄭希怡(Yumiko)、何超蓮、經理人霍汶希(Mani)等陪阿嬌出嫁,見證阿嬌嘅人生大事。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!