網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月26日 星期六

【婚照曝光】阿嬌Deep V透視婚紗出嫁 超蓮興奮:開始啦! __,阿嬌,何超蓮,超蓮,鍾欣潼,

開始喇!阿嬌同「醫界王陽明」賴弘國(Michael)喺洛杉磯四星級酒店MillenniumBiltmoreHotelLosAngeles舉行嘅婚禮,要 ...


開始喇!阿嬌同「醫界王陽明」賴弘國(Michael)喺洛杉磯四星級酒店Millennium Biltmore Hotel Los Angeles舉行嘅婚禮,要開始喇!

身穿deep v婚紗嘅阿嬌,胸前有薄紗,手執花球,翹住賴弘國臂彎,一臉幸福。據悉阿嬌致言時喊咗,現場好多嘉賓都感動到眼濕濕。盛品儒與太太蔡一鳳喺社交網上載場地照片以及與一對新人嘅合照,蔡一鳳留言:「親愛的,非常感動、開心見到今日你咁靚,咁幸福。雖然我們相識日子不常,但是你的純真、善良、直爽讓我好深刻。當見到你婚禮致詞落淚時,我也眼濕濕了。要幸福喔,狠狠地幸福。我在這裏致上最真誠的祝福。」

至於好友超蓮於香港時間4時49分,亦於ig貼圖寫住:「開始」但就未見有貼出一對新人靚相。而一眾好姊妹包括阿Sa、祖兒、Yumiko同霍汶希(Mani)等都在場,見證阿嬌嘅人生大事。Mani則在微訊圈貼圖,祝福「嬌嬌永遠幸福」。



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent











經理人Mani於微信圈貼圖

經理人Mani於微信圈貼圖
超蓮一身成熟look觀禮,見證阿嬌成為人妻一刻。

超蓮一身成熟look觀禮,見證阿嬌成為人妻一刻。

鍾意就快D Share啦!