網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月4日 星期五

【fit 到爆】彭于晏台北踩落九分3個半鐘搞定 __,彭于晏,

【fit到爆】彭于晏台北踩落九分3個半鐘搞定向來有鋪為電影進行特訓癮的彭于晏,自從15年拍《破風》嗰陣日練夜練單車,練到愛上呢樣運動之後,只要人在台灣 ...


  • 【fit 到爆】彭于晏台北踩落九分3個半鐘搞定


  • 向來有鋪為電影進行特訓癮的彭于晏,自從15年拍《破風》嗰陣日練夜練單車,練到愛上呢樣運動之後,只要人在台灣,又唔係開工,就會心癢癢約埋班單車友,沿住台北四圍踩。

    稍後時間就要埋位為林超賢新片《緊急救援》到倫敦進行潛水特訓的Eddie (彭之洋名),難得人在台灣,夾啱時間忙住四出睇景的林導演路經台灣,兩個單車友二話不說約埋連踩兩日。首日大隊由台北出發,直踩落九分,80公里的路程,短短三個年鐘已經踩完,難委導演,唔想大隊等太耐,搏命從後趕上,趕到大脾抽筋收場!玩吓啫,又唔係開工,導演唔使咁搏喎!

    有相為證,車隊真係由台北市出發㗎

    踩到海邊,彭于晏落水降溫,順手影相留念,點解唔除衫騷吓個body㗎!

    鍾意就快D Share啦!