掃呢頁CODE去手機

2018年5月1日 星期二

【格林美搶Fo】霆鋒彈到手指爛 陳偉霆high爆剝衫 __,霆鋒,陳偉霆,謝霆鋒,

【格林美搶Fo】霆鋒彈到手指爛陳偉霆high爆剝衫美國音樂界盛事「格林美音樂節」,4月30日首次由北京舉辦。被譽為音樂界「奧斯卡」,有份上台表演嘅都係 ...


  • 【格林美搶Fo】霆鋒彈到手指爛 陳偉霆high爆剝衫


  • 美國音樂界盛事「格林美音樂節」,4月30日首次由北京舉辦。被譽為音樂界「奧斯卡」,有份上台表演嘅都係國際級音樂人,好似Macy Gray、樂隊Phoenix、樂隊OneRepublic,最勁係獲十一次格林美獎的Pharrell Williams。

    最近勤練結他練到手指起繭、搞到開唔到屋企指紋鎖嘅謝霆鋒,連同陳偉霆成為今次音樂節亞洲華人代表,同一班世界級音樂人同台獻技。

    霆鋒以《玉蝴蝶》打開序幕,聽到音樂前奏,全場立即high爆!最後他又以一段《活着VIVA》結他solo將氣氛推至高潮!

    陳偉霆同dancer又跳又唱《女皇》,跳到興起,原本着住長袖外套William除剩件黑色背心,大晒結實嘅麒麟臂同若隱若現嘅胸肌,粉絲見到即時瘋狂尖叫。他更大讚一班dancer:「其實中國不缺頂尖的舞者。」
    謝霆鋒唱咗多首首本名曲,令在場歌迷尖叫。

    陳偉霆唱到剝衫,又係令歌迷尖叫。

    陳偉霆又唱又跳,更大讚dancer跳得出色。

    鍾意就快D Share啦!