掃呢頁CODE去手機

2018年5月22日 星期二

【咪懶friend喎】特首選戰交過手 奶媽認得教協選委好威威? __,特首,

上星期六教協舉行四十五週年酒會,林鄭破天荒應邀出席,成為主權移交後第一個獲邀主禮教協會慶嘅特首。奶媽去年一上任,就增撥五十億教育經費,同年十月,教育局 ...




上星期六教協舉行四十五週年酒會,林鄭破天荒應邀出席,成為主權移交後第一個獲邀主禮教協會慶嘅特首。奶媽去年一上任,就增撥五十億教育經費,同年十月,教育局長楊潤雄又史無前例到訪教協,積極同教協修補關係,今次林鄭獲邀出席,都算係禮尚往來。

佢最初致辭時懶有矜持咁話,應邀出席係理所當然嘅事務交往,不過之後都難掩風騷,一臉得戚咁話上年特首選戰嗰陣,就見過大會司儀,似乎對自己力爭「大和解」小有成果相當滿意。

其實司儀同林鄭,的確喺舊年特首選戰中碰過頭,而司儀就係身兼教協出版部副主任嘅中學教師李家宏。一六年教協團隊全取教育界選委三十席,佢係其中一人。二人首次交手,應該就係上年二月初奶媽同教育界選委閉門會面嘅時候。

李Sir舊年接受《教協報》訪問時透露,自己先後喺商台參與製作《風波裡的茶杯》,同去過綠色和平等機構從事媒體工作,之後先成為中學教師。可能因為有傳媒底,所以近年教協唔少活動都會搵李Sir幫手,甚至搵佢做司儀。

不過就算奶媽乘機扮friend都好,教協會長馮偉華致辭嗰陣,雖然禮貌上都多謝佢出席,但照喺佢面前講要繼續爭取民主政制、平反六四等,一樣唔俾面!

撰文:巫不言



鍾意就快D Share啦!