網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月10日 星期四

幸福型媽何嘉莉 孖大仔拍Gucci親子時尚 __,何嘉莉,

OnJean紅色針織上衣 $2,900On何嘉莉米白上衣 $12,900米白半截裙 $14,500紅色四袋外套 $32 ...


「Motherhood is the greatest thing and the hardest thing.」38歲幸福型媽何嘉莉去年底為機師老公Gerald誕下女兒Zoe,連同跟前夫、甜品大王𤏸逸璋所生的大仔Jean,組成一家四口幸福之家。自己子女自己湊,何嘉莉早前和囝囝影了兩母子的第一個時裝專輯,「同佢講咗,係當做送畀我嘅母親節禮物。」留下親子的時尚印記。

採訪:林妙萍

攝影:周樂恒

化妝:Chris Chau

髮型:Derek of Xenter

造型:PIPA Creative

服裝提供:Gucci

場地提供:Gucci Elements Children's Space



何嘉莉和五歲多的兒子Jean,上周六去了圓方,穿上Gucci新裝為《add》拍攝親子時尚,小帥哥Jean比較cool,全程不笑扮酷,何嘉莉說:「佢同我一樣咁慢熱,我之前已經同佢講定,今日佢要幫忙,同我做個母親節shooting。」



■何嘉莉2015年嫁給機師男友Gerald,不時會在Ig見到一家四口溫馨相。

■何嘉莉與囝囝拍攝母子第一個時裝專輯,當作是自己的母親節禮物。

■何嘉莉去年為囝囝添一個細妹Zoe,她形容為天上掉下來的星星。互聯網圖片

返學冇手機

今次是兩母子第一個時裝專輯,一時Gucci虎頭母子裝,一時紅白sharp look,小小年紀的Jean亦有自己想法,不肯孭童裝背包,最後由媽咪孭,自己揀外套着。「佢哋呢個年紀,唔鍾意影相、唔鍾意媽咪錫,任何事都要同佢哋講,因為唔尊重佢,佢會唔開心。」曾做過stylist,何嘉莉現時甚少玩絕襯母子裝,「唔會襯到一模一樣,會配同一個色,或者同一個tone。佢都少少貪靚,自細鍾意自己襯色,藍衫配藍色鞋咁。我就因為佢哋,𠵱家着衫就盡量簡單化。」

曾笑言貪靚要用小手袋的何嘉莉,出街不會帶玩具,「佢哋慣咗,通常我會就地取材,睇吓手頭有乜咪用乜,例如去飲茶,就畀張紙、支筆佢畫畫。」許多家長都貪方便讓子女玩手機,「盡量唔畀,基本上返學係唔可以用的,只有weekend、放假,先可以玩一個game或睇一套卡通片。」身教重要,何嘉莉在子女面前會盡量不睇手機,親子時間就親子至上。

問到囝囝Jean鍾意媽咪還是妹妹多些?他細細聲說:「鍾意媽咪。」何嘉莉難忘一次收到囝囝送的母親節花,「其實有一次佢送咗支花,我見朵花謝咗,咪丟掉啦,跟住佢第二日喺垃圾桶發現咗支花,喊喊喊問點解,嗰時佢好細個,得三歲。」



學畫畫踢波

做兩個小孩的媽咪,何嘉莉坦言不做怪獸家長,只想子女開心、自信,自由成長。Jean現時升讀國際學校,沒有密不透風的學習班、課外活動,「好少畀佢學嘢,佢𠵱家大咗,佢鍾意畫畫,所以畀佢學,同埋有去踢波。最緊要品格好、有禮貌,出外唔會太粗魯。」

大仔快六歲,細女才剛滿七個月,機師老公經常要飛,一家四口幸福也要靠媽咪打點,「生咗個女之後,時間真係塞到滿晒,因為仔女年紀太唔同,需要嘅亦唔一樣,真係要係咁塞係咁塞,等佢哋瞓晒覺,我先可以有私人時間做拍片、upload工作。」



On Jean

老虎頭針織上衣

$3,950

On何嘉莉

虎紋針織上衣

$9,900

米白半截裙

$13,900

手鐲

$9,200

戒指

$3,500

On Jean

藍白

Bomber Jacket

$4,050

On何嘉莉

Guccy Tee

$4,300

綠色絲絨

Jacket

$18,500

耳環

$12,500

有型湊仔KOL

38歲有型媽咪何嘉莉,湊住兩個小朋友,事隔15年重新簽了英皇,以KOL身份工作。Ig分享喼弗扮靚、如何有型湊仔、親子瑜伽等心得,也上載自己為囝囝剪髮教室等。

「拍戲、唱歌真係唔會啦。」問何嘉莉再追一個小朋友?她哈哈大笑:「唔想再有呢個意外啦,𠵱家已經冇晒時間,再多一個真係搞唔掂,𠵱家花喺自己身上嘅心思真係少咗,shopping都係睇童裝,自己衫就online shopping簡單啲。」



更多精采時尚內容,盡在http://add.appledaily.com。




鍾意就快D Share啦!