掃呢頁CODE去手機

2018年5月17日 星期四

楊冪潮晒Gucci「MI」Bag Wyman貼開箱片拆新袋 __,Wyman,楊冪,黃偉文,

手袋量多都唔夠巴閉,仲要設計夠專屬,先至顯得夠特別,是身份象徵。Gucci最新推出的OphidiaGGSupremeToteBag,除了手袋size是 ...


手袋量多都唔夠巴閉,仲要設計夠專屬,先至顯得夠特別,是身份象徵。Gucci最新推出的Ophidia GG Supreme Tote Bag,除了手袋size是oversized,連袋上的繡上的英文字也是超級oversized,除了26個英文字母,更有不同顏色及皮革DIY自由組合,配合monogram設計,孭上身勁吸睛之餘,更令大家一眼便看出是誰的手袋。

內地女星楊冪日前收到這個Gucci Tote Bag,一面繡上「M」,另一面繡上「I」,組合一起便是楊冪的英文拼音「MI」,手袋夠潮又夠專屬,不知道身為帶貨女王的她,拎完上身會否立即帶來熱潮?

身為潮流指標的Wyman則收到Gucci送上繡有「YY」的英文字的Ophidia GG Supreme Tote Bag,令人相當葡萄,難怪Wyman忍唔住貼相之餘,仲要貼開箱片開心share。




鍾意就快D Share啦!