掃呢頁CODE去手機

2018年5月1日 星期二

Hani鍾意搶人嘢飲!EXID開直播互爆秘密 __,

Hani(左起)、LE、正花與惠潾最近推出新歌《LADY》回歸。出道6年的韓國女團EXID最近推出新單曲《LADY》,患甲狀腺機能亢進症的隊長Solj ...


Hani(左起)、LE、正花與惠潾最近推出新歌《LADY》回歸。


出道6年的韓國女團EXID最近推出新單曲《LADY》,患甲狀腺機能亢進症的隊長Solji繼續沒有參與活動,而成員Hani、正花、LE及惠潾昨日就在V App直播大談心聲,更互相爆料。

其中惠潾就大爆Hani愛搶嘢飲:「佢成日拎人哋杯咖啡嚟飲,唔知係咪因為尷尬,所以成日扯開話題。」Hani就搞笑回應:「如果我知道我杯咖啡喺邊,我就唔會飲咗人哋嗰杯,而且我成日買嘢請佢哋食。」而惠潾又講到要出街時,LE都會問要用誰的車出去,惠潾就坦言因為覺得揸車很累,所以很多時候都提議用LE的車出去。

而LE就反轉大爆同惠潾飲酒好攰,所以試過謊稱有約而沒有去。Hani就回想惠潾曾對她有恩:「佢試過幫我清理嘔吐物,真係好多謝佢。」惠潾即笑道:「冇幾耐之前曾經收到佢嘅短訊,幾驚又再就咁。」

另外,正花前日亮相節目《蒙面歌王》,展現歌唱實力,亦令EXID成為首個全部成員都上過《蒙》的女團。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!