掃呢頁CODE去手機

2018年5月20日 星期日

【天氣熱hea一hea】32歲前港姐冠軍 簡單白恤衫型格睇馬 __,港姐,

【新增影片】榜末練馬師告達理,於今日(20日)沙田日馬第四場勝出「包勝」,爆出23倍冷門,其新抱兼蘋果動新聞《水圍與巴黎》節目靚靚主持Paris,當然 ...


【新增影片】

榜末練馬師告達理,於今日(20日)沙田日馬第四場勝出「包勝」,爆出23倍冷門,其新抱兼蘋果動新聞《水圍與巴黎》節目靚靚主持Paris,當然要身在馬場打點一切,Paris仲同其老友《警訊》之花馬溱禧,一齊影吓靚相,分享勝利喜悅。

除咗Paris同馬溱禧兩位靚女外,今日馬場仲嚟咗一位港姐,身穿簡單白恤衫一件,夠晒型格,就係有「最hea港姐」稱號嘅2008年冠軍張舒雅。

32歲的張舒雅(英文名Edelweiss)是首位不獲邀替翌屆港姐加冕的港姐冠軍,她畢業於加州柏克萊大學,家境富裕,上年她曾接受訪問,透露報讀珠寶設計,希望幫手打理家族珠寶生意,又投資酒吧創業,表示無後悔離開娛樂圈。

今日張舒雅罕有地入場,和朋友一起睇馬,但就唔見佢在凱旋門拉頭馬,莫非搏殺失手,抑或入嚟馬場純粹hea吓!

張舒雅罕有入場 張舒雅

Paris及馬溱禧(左)

鍾意就快D Share啦!