網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月15日 星期二

【終於尾場】鄭伊健做古巨基個唱嘉賓 「陳浩南」上身全場high爆 __,伊健,古巨基,鄭伊健,

古巨基《WE我們古巨基世界巡迴演唱會香港站特別版》每場嘅嘉賓粒粒都係勁人,琴晚去到尾場,請到好友鄭伊健做嘉賓!佢未出台前,先匿在LED螢幕後,清唱咗幾 ...




古巨基《WE我們古巨基世界巡迴演唱會香港站特別版》每場嘅嘉賓粒粒都係勁人,琴晚去到尾場,請到好友鄭伊健做嘉賓!佢未出台前,先匿在LED螢幕後,清唱咗幾句《一個為你甘去蹈火海的人》,未見其人見聽其聲,搞到全場High爆!

LED牆兩邊打開,著住棒球褸嘅伊健同基仔齊齊合唱落去,仲興奮到跑來跑去,伊健話:「今日我做你嘉賓係回憶,之前你做我嘉賓都係回憶。」二人吹咗一陣水後,基仔落台換衫,伊健就陳浩南上身,獨唱《友情歲月》,邊唱邊同觀眾握手,現場氣氛高漲。

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!