掃呢頁CODE去手機

2018年5月15日 星期二

Hot Talk:【堅離譜】瑞典超驚現 假到震極品烏龍x2! __,瑞典,

高贊尼(右)同門將史度亞艾歷加(圈白衫)演技勁曳。(互聯網圖片)即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 呢個世界周圍都有假波,當中有 ...


高贊尼(右)同門將史度亞艾歷加(圈白衫)演技勁曳。(互聯網圖片)


即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

呢個世界周圍都有假波,當中有啲做得好高明,有啲就盲都睇得到;如果呢場證實係假波的話,就肯定係後者喇!周一深夜瑞典超級聯賽赫根對艾夫斯堡,艾軍大敗0:5,其中兩個係烏龍波,兩個失波過程都離晒大譜,想唔畀人話係假波都好難!

2012年瑞典超冠軍艾夫斯堡,一向係聯賽實力份子,不時都位列上游。但球隊本季開咧狀態極曳,今仗大敗之餘,仲輸兩粒騎呢波。球隊丹麥門將史度亞艾歷加,於開賽初段屢救險球,但隊友高贊尼冇幾耐之後就幫主隊入波,18分鐘近門回畀門將,但史度亞艾歷加竟然無啦啦「唔喺位」,個波就慢慢溜入大門。睇番成個過程,無論係史度亞艾歷加,定係高贊尼似乎都有問題,成個烏龍就好早有預謀。

艾軍之後輸吓一粒、輸吓又一粒,去到球賽尾段已輸到0:3。但唔知係咪「未夠數」,史度亞艾歷加同另一隊友伊舒薩基又做嘢,當時門將短傳予隊友,雙腳竟然彈彈吓遠離大門,同一時間伊舒薩基就第一時唧高個波回後,最終門將截唔到個波再輸個烏龍。跟手艾軍輸多粒吞夠5蛋。

賽後門將史度亞艾歷加話:「我都唔知點講好。老實講我下場都唔知仲有冇得踢。」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!