掃呢頁CODE去手機

2018年5月16日 星期三

【預產期下個月】又有新相 安志杰宣佈JC呢胎係:仔! __,安志杰,Jessica C,JC,

安志杰同模特兒JessicaC前年3月生下愛情結晶Tessa,上年兩個人先去夏威夷補辦婚禮,囡囡今年已經2歲啦!去年底JC宣佈懷有第二胎,預產期係下月 ...


安志杰同模特兒JessicaC前年3月生下愛情結晶Tessa,上年兩個人先去夏威夷補辦婚禮,囡囡今年已經2歲去年底JC宣佈懷有第二胎,預產期係下月 ...


安志杰同模特兒Jessica C前年3月生下愛情結晶Tessa,上年兩個人先去夏威夷補辦婚禮,囡囡今年已經2歲

去年底JC宣佈懷有第二胎,預產期係下月中,呢胎佢哋打算喺香港生,唔返美國生喇!安志杰接受《蘋果》電話訪問,問佢呢胎係仔定係女,佢話:「Tessa很快就會有一個弟弟,我們非常非常開心,迎接我們的兒子來臨,希望大家可以祝福我們!謝謝!」

迎接小生命,安志杰兩公婆仲影咗輯火辣性感相,就快生得嘅JC個肚好大,但五官同手腳都冇水腫。問JC生完個女,又來個仔,剛好湊成個好字,咁仲會唔會再生多一個?佢話:「順其自然,等上天安排!」

安志杰話佢已經停工幾個月,主要為咗照顧老婆,因為佢想一直陪到老婆生埋先復工,呢個廿四孝老公真係夠體貼。JC最近都有做產檢,醫生話個BB好健康,叫佢哋放心,而囡囡Tessa知道就快有個弟弟好鬼開心,仲叫媽咪教佢將來點樣幫手湊細佬。


鍾意就快D Share啦!