網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月25日 星期五

【貪唔到仲要嘔凸】汪子琦離婚冇錢分 反要還千二萬俾Laura __,汪子琦,

富婆Laura同汪子琦嘅的離婚官司,糾纏咗一年,近日終於簽紙離婚。汪子琦最初要求Laura給予三千萬美金,即約港幣二億四千萬的贍養費,但今日竟然一蚊都 ...




富婆Laura同汪子琦嘅的離婚官司,糾纏咗一年,近日終於簽紙離婚。

汪子琦最初要求Laura給予三千萬美金,即約港幣二億四千萬的贍養費,但今日竟然一蚊都唔要不特止,仲要嘔凸,答應償還一千二百萬人仔俾Laura。

咁大反差,原來因為俾Laura拿到把炳,Laura電話訪問說:「是因為有通姦証據!」真係如Laura所講,汪子琦貪字得個貧。

Laura去年見汪子琦獅子開大口後,雖一度企硬話寧願將啲錢用作打官司,都唔佢俾佢一分一毫,但畢竟一夜夫妻,今年初Laura原來開出一個包佢生養死葬嘅條件。但人心不足,汪子琦嫌少。Laura說:「實在過咗一段時間,我都唔想糾纏太多,所以我都開出條件俾佢,

因為佢提出要贍養費理由,係保持原有生活,所以我繼續俾屋佢住,俾車佢用。同埋每月俾佢五千蚊美金(生活費),直至佢 ..希望佢長命百歲,俾佢五十年,呢個包她生養死葬。但佢唔接受,拒絕咗,因為佢堅持要我一筆過俾一百五十萬俾佢。呢個係佢開出要二點四億之後,再開嘅另一個條件。」

如今一蚊都不敢接受之餘,還要償還多年前嘅欠款俾Laura,

加埋打官司律師費,真係得不償失。

「還俾我嘅,其實係婚前一啲借款,係一個天文數字,金錢上頗大,的數目,但我只象徵式收返佢一千二百萬,與及分二十年償還,真係好象徵式,因為咁樣只為是與非,態度同對錯的問題。」Laura說。

其實汪子琦同Laura打官司期間,Laura唔只念在佢要養病,俾屋佢住,佢Benz佢揸,連醫藥費

汪子琦份保險不足以應付全部嘅費用,Laura都幫佢找埋尾數,可謂仁至義盡,但汪子琦依然指Laura對佢好絕情。對佢嚟講,唔通

邊偷食邊獲豐厚供養,先合乎有情有義所為。

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app




鍾意就快D Share啦!