網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月12日 星期六

【基仔跌落台】古太Lorraine極擔心 飛撲身邊安慰 __,基仔,Lorraine,古巨基,

古巨基今晚於紅館舉行第二場《WE我們世界巡迴演唱會—香港站特別版》,不過卻叉錯腳,由台中大窿跌落台,一度消失舞台十幾分鐘。基仔其後再度上台繼續表演,又 ...


古巨基今晚於紅館舉行第二場《WE我們世界巡迴演唱會—香港站特別版》,不過卻叉錯腳,由台中大窿跌落台,一度消失舞台十幾分鐘。

基仔其後再度上台繼續表演,又同嘉賓周慧敏一齊唱歌。但後台職員見到基仔跌落台,都嚇咗一跳,除咗有聖約翰救傷隊人員即場為基仔療傷,又係古太,又係基仔助手嘅Lorraine,即時飛撲到丈夫身邊。可幸基仔堅強,英皇高層霍汶希受訪時表示,演唱會後會再安排基仔到醫院驗傷。

杜德偉同太太都到去到睇基仔嘅演唱會,11點左右,杜德偉離開紅館,問到佢見到基仔出意外,會唔會好驚,佢就話:「都驚,不過個騷都好睇,好勁!」



基仔跌落台,後台職員大為緊張。

古太Lorraine即時飛撲到基仔身邊。

聖約翰救傷隊人員即場為基仔療傷。

意外後基仔如常上台。





(攝影:陳俊強)

鍾意就快D Share啦!