網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月4日 星期五

麥明詩:又#Me Too?麥明詩傳遭魏焌皓鹹豬嘴 __,魏焌皓,麥明詩,

麥明詩傳遭魏焌皓鹹豬嘴!在無綫劇《使徒行者2》中演情侶的麥明詩和魏焌皓,有傳魏焌皓在拍攝期間對麥明詩做出不當行為,更傳出他在劇外「強吻」女方。有指魏焌 ...


麥明詩傳遭魏焌皓鹹豬嘴!


在無綫劇《使徒行者2》中演情侶的麥明詩和魏焌皓,有傳魏焌皓在拍攝期間對麥明詩做出不當行為,更傳出他在劇外「強吻」女方。有指魏焌皓私下常借故約麥明詩,但女方並不受落,更有傳二人一次返大陸為《使2》開工期間,卻發生「強吻事件」,女方為之不滿向高層投訴,魏焌皓經照肺後,最後更不獲無綫續約。

魏焌皓對外稱雖有聽聞「鹹豬嘴」傳聞,但卻否認他是當事人,並強調自己不是被無綫炒,只是未有續最後一年約。東網致電麥明詩,問魏焌皓是否有強吻及追求過她?她說:「依家唔回應住,等我睇佢點講先!」

有指麥明詩十分抗拒魏焌皓,每次都會找袁偉豪和黃翠如作擋箭牌,對此袁偉豪說:「我又唔覺佢有搵我同翠如做擋箭牌喎!不過我同翠如係有啲場口同麥明詩一齊,大家都有傾有講,唔覺有問題。」袁偉豪表示所有演員圍埋食飯機會都不多,只有一次,但都不覺大家有異樣。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!