網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月27日 星期日

蔡太變賴太 阿Sa「警告」新郎善待老婆 __,阿Sa,蔡卓妍,

阿嬌將花球送給阿Sa,祖兒在旁玩埋一份。
蔡太變賴太阿Sa「警告」新郎善待老婆閨蜜阿嬌出嫁,阿Sa、祖兒、Yumiko及經理人霍汶希(Mani)含淚陪嫁,當中與阿嬌「相愛18年」的阿Sa感觸最 ...


蔡太變賴太 阿Sa「警告」新郎善待老婆

閨蜜阿嬌出嫁,阿Sa、祖兒、Yumiko及經理人霍汶希(Mani)含淚陪嫁,當中與阿嬌「相愛18年」的阿Sa感觸最深,一開口就喊:「我哋兩個……一齊有過好多Ups and downs,但無論點都係一齊度過,就算嫁咗去台灣都要成日返嚟睇我哋!」她又與Yumiko「警告」新郎賴弘國:「對她好好的,不然我們不會放過你。」嚇到賴弘國向她們作九十度鞠躬!阿Sa被祖兒踢爆因為突然啜泣才被推出去致詞,之後又感性留言:「你懂我,我懂你,雖然由蔡太變賴太,但在心中永不變。」

而Joey在台上再次多謝上天保佑,趕及拿到美國簽證:「嚟唔到呢個地方,我諗好多年後都會覺得好遺憾。」並留言祝福阿嬌和賴弘國「永遠熱戀」,不過大頭蝦得將「熱戀」打錯為「熱變」。她同時祝兩人早生貴子,笑說:「聽講呢幾日唔會出酒店!」至於Yumiko感性指當年阿嬌見證她結婚,現時則輪到阿嬌嫁人。而Mani表示與阿Sa等人終於可以休息:「多咗個人照顧阿嬌,交畀你(賴弘國)」

賴弘國咀嘴老婆,Yumiko、祖兒及阿Sa都貪玩嘟嘴!
  • 賴弘國咀嘴老婆,Yumiko、祖兒及阿Sa都貪玩嘟嘴!





鍾意就快D Share啦!